Co wypada wiedzieć przed delegowaniem pracownika

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas obowiązują. O ile wyjazd jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby realizować pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu który potrzebuje wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni warto zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są planowane przez: delegowanie pracowników szkolenia Dzięki temu zdobędziemy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.